onsdag 22 april 2009

Susan Boyle...

om ni inte redan har sett henne på http://www.youtube.com/ så gå genast in och sök på henne... oj oj oj säger jag bara, inte sedan Paul Potts har jag blivit så rörd av ett klipp... häftigt =)


Idag har varit en lång men bra dag i Tinas kölvatten... har varit i K-town idag på ett möte, känns lite sjukt att flyga hem för att gå på ett möte och sedan flyga tillbaka... men jag hann i alla fall träffa mamma, moster och syrran lite så det va härligt... lite ironiskt är det dock, man åker till skåne och springer på 2 stockholmare =) världen är bra liten...


Efter flyget var det bara hem en snabbis och sedan iväg till en middag hos Nicole (en av mina internationella vänner, tyska) de bor på östermalm i den sjukast lägenhet jag har varit i sen jag flyttade till le stockholmia... den är på 170 kvm... SÅ fin...


Hade en mycket intressant diskussion men kära Mona och de andra tyska tjejerna, det visar sig nämligen att Mona har till skillnad från de andra vuxit upp på östsidan av muren... vill SÅ mycket sitta med henne och en kopp te för att få höra allt om hur det var... är ju så sjukt intresserad av allt om muren sedan min resa till Berlin för snart ett år sedan... hoppas på många fler intressanta diskussioner med henne om detta ämne =)


Nej, nu skriker verkligen kroppen efter sömn... sussa gott =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar