onsdag 29 april 2009

Premiär cykeltur...

var det idag till jobbet... tror det är ca 9 km enkel väg... o låt mig säga att SHIT vad jag har dålig kondis... det va SÅÅ jobbigt men SÅÅ skönt... ska verkligen försöka göra det 3 gånger i veckan...



Min vecka so far... jag har varit i affären Svenskt Tenn ( för er som inte vet så är det en mycket fin, gammal textilaffär) den ligger på Strandvägen 5 och bara den infon gör ju att man förstår hur malplacerad jag var där =) har upptäckt att jag inte funkar bra när det blir tyst förlänge... måste då liksom trycka fram något... den strama expediten gjorde det inte enkelt för mig kan jag säga =)



I måndags hade jag en ny klänning på mig som en kollega gillade och hon sa lite skämtsamt att hon gillar alltid mina kläder och hon hatar att gå i affärer så hon undrade om jag inte alltid kunde köpa 2 uppsättningar av allt (en till mig och en till henne) I alla fall så kom jag igår och hade även då en klänning som hon gillade... hon kom fram till mig och sa att hon ville att vi skulle åka till den affär som jag handlat i på lunchen så hon kunde handla samma... så sagt och gjort, vi åkte dit och hon köpte dessa 2 klänningar plus lite andra grejor som jag plockade ut till henne =) kul att få vara någons stilist =)



det var allt för ikväll... kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar