fredag 17 april 2009

Soppteater...

I dag har vi haft en riktigt trevlig dag med jobbet, vi har nämligen varit på Klara soppteater... det innebär att man för en billig peng får en sopplunch, kaffe och kaka samtidigt som man får en föreställning av något slag, allt mellan kl 12-13... Idag var det Rickard Wolf som stod för underhållningen... det roliga är att det är (tydligen) en skådis som heter Ola Forsgren som håller i hela alltet, som en typ konferencier... men ingen av oss vet vem han är =) vet du kanske?

Efter detta gick jag och träffade en kompis från studietiden, Julia och hennes lilla fantastiskt söt Emilia (5 månader) för en fika... vi hade så mycket att ta igen så vi satt i 2,5 timme... härligt =) Upptäckte dock att jag nog har börjat se att det är i Sthlm som jag bor just nu... när vi skulle skiljas åt sa Julia (en born and raised, uppvuxen sthlmtjej) att hon skulle gå till T-centralen... o fatta att jag började skratta när jag började förklara vägen dit för henne =)

kramkram...

Oups... Ola Forsberg heter han visst =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar