torsdag 7 mars 2013

Dörren öppnas & då bara är han där...

...lilleman som inte fanns på riktigt för två veckor sen & som egentligen inte skulle kommit på ännu en vecka... Men nu är han här... Liten, mjuk & han luktar helt magiskt gott ❤

Det blev en helkväll med mys & prat... Jag fick möjlighet att få fira dem ordentligt...



Det blev lite vardagslyx till finaste mamman... En flyttanka som efter rengörningsbad ville flytta hem till sötnosen W... En kasse med ingredienser som blev storkok av korv stroganoff & beouf till T & sen till slut ett par jeans hängslebyxor till underverket ❤❤❤

Tänk att jag saknar honom redan lilla prins W... Magiskt 💖

Igår när jag skulle till jobbet så hade jag småpengarna, till mannen som står & spela dragspel hela dagarna i tunnelbanan, redo i min hand när jag kom ner... Då såg jag att han inte stod på sin vanliga plats... Hinner tänka: "Bara inget hänt honom" (jag vet... snacka om katastrof-tänk ;))

Precis innan jag skulle gå genom spärrarna såg jag honom komma gående... Överlycklig över att han levde ;) gick jag fram till honom & sa: "Du stod inte & spelade på ditt vanliga ställe så du får slanten här istället"

Hans blick va obetalbar... Först fatta han typ inget alls & sen sprack han upp i största smilet ever...

Priceless! :)

Jag har gett upp boken av Anna Jansson... Hon är helt enkelt inte en författare i min smak...



Nu provar vi en ny bok & en ny författare istället & hoppas på det bästa ;)

Måste säga att jag inte riktigt hajjar hela hysterin med Harlem Shake som verkar ta över vårt land... Kanske börjar jag bli gammal men jag tycker helt enkelt inte det är kul... Om någon hajjar så får man gärna förklara för mig :)



Dock såg jag igår denna bild & jag måste erkänna att detta är faktiskt en Harlem Shake som till & med jag skulle kunna uppskatta ;)

Torsdag... Det är dagen innan fredag... Bara så ni inte missar detta faktum ;P


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar