torsdag 14 mars 2013

Ordningen är återställd!

Igår blogga jag inte av en så ovanlig anledning att jag körde bil till jobbet... Det har typ inte hänt mer än någon enstaka gång sen jag flytta till Sthlm...

Inser ju att man är hyfsat satt i sina rutiner när det inte blir något inlägg när jag inte åker min lilla morgon-tåg-trip :)

Anledningen till att jag körde bil va för att kunna både ta med mig städprylar till lägenheten & framförallt få de sista prylarna med mig därifrån...

Så nu är LinaHolm städat & tömt, så när som på några hyllor som jag ska skänka till jobbet... Vaktis ska hjälpa mig köra över de till Nacka idag :) tusen tack P för hjälpen... Vet inte hur jag skulle löst det annars :)

Måste dock tipsa om bästa grejen... Om du ska sälja begagnade ikeamöbler på blocket...



gå då in på denna sidan & lägg upp en annons... om du är family medlem så kostar annonsen dig inte ett öra :)

Så imorgon lämnas nyckel över & kontrakt skrivs & sen är det på riktigt adiós Östermalm :)

Ikväll ska jag först träffa alla rektorer på Värmdö innan det bär av till en aw med fina tjajerna...


Ska lämna ett styck stor badanka till ett snart anländande litet underverk ❤ troligtvis den enda badanka som fått följa med på krogen... eller kanske inte förresten ;)

Vet ni vilken lycka det är som sprids i kroppen på mig när jag får denna uppdatering på fejjan 💞



Snart är det dax 😊 & jag har redan förvarnat Darlingen vad det kommer innebära gällande tv:n...

Han va lite smått skeptisk först men när han förstod att min inställning till programmet är följande: "Om det skulle börja brinna i lägenheten under ett avsnitt så får brandkåren först bära ut mig när de lyckats fixa elförsörjelse till tv:n utan avbrott" 😉

När jag sen berättade att jag valde att faktiskt missa finalen förra säsongen eftersom vi precis hade träffats då & jag kunde inte stå ut med att inte få träffa honom den kvällen & jag visste att han nog inte skulle va så intresserad av programmet & därmed ville jag inte fråga honom... Ja, då sa han att jag självklart skulle få se alla avsnitt ❤

Imorgon kväll inleds jakten på en resa till solen... Vi räknar kallt med att åka på lördag 😉

Fridens 💖


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar