onsdag 6 mars 2013

Idag ska jag ÄNTLIGEN få mysa med prins W...

...& det ska bli heeelt underbart att äntligen få snusa på lilla smulan ❤ ja & självklart oxå att äntligen få krama om & pyssla om min modiga starka fina vän T 💞

Skälvklart ska underverket få en liten välkommen till världen present :)



Det kommer mer sen men jag kan ju inte avslöja det nu om i fall att lilla prins W läser min blogg ;P

På tal om något annat som är helt underbart är alla fina lycka till sms, meddelande & samtal gällande samboskapet ❤ det värmer verkligen mitt hjärta att det finns så många som är glada för vår skull 💖

Det finaste sms:et fick jag ändå igår av en av mina äldsta & finaste vänner...



Puss på nosen loppan ❤

Igår gick min systerson med i instagram & ville då bli min vän... Jag kände ju mig så klart oerhört hedrad & tänkte att det måste ju vara högsta betyget av coolhet när killen vill vara kompis med sin moster på socialt media... Jag hade dock fel... 5 minuter senare fick jag det ultimata beviset på coolhet...



Underbaraste sötaste lilla fina M ❤

Håller på med årsstatistiken på jobbet & tro mig när jag säger dessa två följande saker:
1: jag svär över mig själv varje gång jag ska göra årsstatistiken för att jag valde att göra statistik på verkligen ALLT som går att göra statistik på... Det innebär att rapporten varje år blir mellan 25-30 sidor & majoriteten är diagram på siffror... Grrrr
2: jag kommer aldrig att bli något matte-geni... Jag & siffror går liksom bara inte ihop...

Men igår tänkte jag ändå att det gick liiite väl långt när till & med fånen börja håna min matte-imbecillitet ;)



Så ändå det skönaste igår i Metro... De rapporterade om att i Yorkshire hade en man kommit in till polisstationen... Inget ovanligt egentligen med det... Förutom att denna man va utklädd till Batman & kom in för att överlämna en tjuv innan han begav sig ut i natten igen :)



Alltså på riktigt... Hur underbart är inte det :) Batman... Idag är du min hjälte ;)

Kommer ni ihåg att jag fick rödvin på min grå munkjacka & jag skulle göra ett experiment om hur bra salt & "ta bort" får bort fläckarna...



Resultatet talar liksom för sig själv :)

Jag & Darlingen är ju lite av plätt-fantaster & har under ett tag funderat på att köpa ett riktigt plätt-lagg... De nya är sjukt dyra... Typ 600-700kr så vi begav oss ut på Tradera & igår vann vi :)



Tjohoo... 52kr + frakt... Gotta love it :) så i helgen blir det plättar för hela slanten ;)

& sen måste jag bara avsluta med en bild jag såg på fejjan igår...



Underbar ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar