fredag 8 mars 2013

Internationella kvinnodagen...

...är idag & en sak som jag gärna vill uppmärksamma & som jag önska att jag kunde delta i... Är detta



Barnvagnsmarschen för säkrare aborter för alla... Jag kan tyvärr inte gå med, sitter just då i mitt första styrelsemöte på ST ;) men om man har tid & möjlighet så utgår marschen på Norrmalmstorg idag kl 12...

Igår i posten kom ett viktigt armband ❤



Jag har köpt ett till mig själv & ett till en fin vän som kämpar på ❤❤❤

Enkelt att beställa, enkelt sätt att bidra till forskning & sen att de både är billiga & snygga gör ju bara söker ännu mer självklart :)

Flytten pågår för fullt... Igår kördes ett lass med grejor & Olsson tog i för kung & fosterland så att brallorna fick sätta livet till ;)



En sak (förutom mina hyresvärdar som jag kommer sakna med LinaHolm är den magiska utsikten över min vackra hemstad ❤



Dock är ju vinsten med min flytt hundra miljoners miljarders gånger mer av allt... Lycka, trygghet, glädje, kärlek, en framtid... Tja, helt & gott mitt liv 💞



När Darlingen fick se min påse med skor så undrade han så smått (efter att ha fått en något chockad blick i ögonen) om jag hade rensat ut det som jag skulle behålla... Det har jag men vad han inte vet är att mina converse inte är med i påsen... & de är ju typ bara ca 8 par så de kommer ju knapp märkas ;)

Grattis finaste Sten & Patrik till förlovningen på er 10 årsdag 💍💍 magiskt ❤

Nu är det äntligen fredag... Fredag fredag fredag... Tjallalalalaaaaa ❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar