tisdag 15 maj 2012

En kväll på älskade söder..

Man vet att våren har kommit när torghandeln kommit igen...



Magiskt...

Blommor, sol, vatten, vänner & söder... Vad mer kan man önska ;)


Vackert så det nästan förgås...



Någon kämpar för att få till en liten balkongkänsla ;)



En oas mitt i stan...



Med en viloplats... Bara för oss :)



...trodde vi... Det visa sig att det visst va någons toalett...



Han här tror jag med tanke på hur förbannad han va på oss... Det hade ju nog iofs jag oxå varit om några främlingar kom in på mitt dass ;)



Denna väggkonst är ju lite charmig & ska säkert symbolisera vad som händer inne i lägenheterna...

Typ att någon surfar på datorn, någon är gravid, några knypplar, någon får blommor med mera... Dock lämnar den mig med några funderingar :)



Brudarna har ju sjukt "perky tits" & va snubben längst upp egentligen håller fram överlåter jag till er fantasi att grubbla på ;)

I love söder!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar