torsdag 24 maj 2012

Första utan-jacka/kofta-dag :)

Magisk försommar vi har... Det är så varmt att dagen börjas utan något mer än linne... Love love love :)


Dagens start blir inte heller sämre av att busschaffisen stannar mitt i gatan & plockar upp en kille som va lite sen i starten i morse...

& sånt där gillar ju en "icke-den-kvickaste-i-starten-" människa som jag :)

Jag brukar har ju en tanke om att jag föddes i precis rätt årgång... Ett par senare så hade jag nog haft så många bokstavsdiagnoser att det hade behövts göras slagningar på Wikipedia bara för att kunna kalla in mig från rasten ;)

Nu gillar jag ju min energi & mina engagemang (alla 32637955257 av dem ;)) men jag tänker att den gång en liten "hyper" diagnos verkligen skulle gynna mig är på morgonkvisten... & lyser den med sin frånvaro :)

Jag fick en "taggning" på fejjan igår... & med det kära föräldrar så menar jag INTE en tatuering i nyllet ;) utan en bild som kopplats till mig på Facebook :)

Den va så gullig att jag måste lägga upp den & den tillhörande texten här :)


Tack söta Eva :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar