onsdag 9 maj 2012

Skämta inte med mig?!?!

Tro det eller ej men jag sitter återigen med en it-data-hjälp-snubbe i örat... Det va ju typ säkert 64 timmar sen sist...

Asså jag tror jag ska skriva ett öppet brev till alla dataföretag & erbjuda mina tjänster... Jag skulle kunna vara en crash-test-dummy för alla grejor som kan hända med ett tangentbord el en dator...

Nu har något hänt som gör att om jag trycket på - så får jag ett / osv osv...

Ringer it-snubben & blir lite skraj när hans första fråga är: "Carolina sa du, vilket efternamn har du?" Jag såg framför mig följande 2 senarium både börjar med frasen: "Du har nu sprängt kvoten av hjälp du kan få från oss" Sen följt av frasen:
1: Så fakturan kommer skickas till dig privat.
2: Skaffa dig en hjärna för helvete!!!

Nu till problemet som jag lyckats få till idag... Svaret från it-människan: "Du har fått till ett engelskt/amerikanskt tangentbord"

Jag: Ehhhhh?!?!!??!? Okej...

Hur lyckas jag??? På RIKTIGT!!!

Slutfrasen från datapersonen, i lite smått uppgiven ton är, Lycka till!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar