tisdag 29 maj 2012

Några förstår mig, andra inte...

Idag sa en kollega denna mening till mig: "Du är precis som jag, lika oseriös"... Nu är det så att det som diskuterades var inte jobbet utan hur vi är som personligheter & vet ni... Jag känner på pricken likadant om henne & vet att det är menat som en 100 %-ig komplimang :) & jag diggar det...

Någon som överhuvudtaget inte förstår mig... eller jag kanske ska säga som jag absolut inte förstår är den människa som gjort denna reklam ;)



Jag menar... Finns det verkligen stunder i livet som INTE kräver en statusuppdatering ;)

Packningen inför de kommande bröllopen har börjat så smått... & med det menar jag att en packningslista har påbörjats ;)



Ni ser ju vad jag är mest nervös över att inte få med mig ;) vill INTE vara anledningen till att bruden inte har alla attiraljer redo :)

Jag har gjort en hel renovering av mig själv inför festerna... Klippning -check, manikyr - check, pedikyr - bokad...



Naglarna matchar klänningen :) & JA!!! Jag har fått höra 1000 gånger vad det innebär bär man har en röd klänning på bröllop...

Jag visste inte detta i december i Hoi An när klänningen gjordes :) Dock har jag väldigt många väldigt vänliga vänner runt mig som informerat mig ;) Svaret, by the way, är nej, det har aldrig hänt!!! :)

Sussa sött :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar