torsdag 10 maj 2012

Svart kaffe & bilkö...

Jag har i ett försök att underlätta mitt liv gett mig på att "go cold turkey" & undanröja ett litet men återkommande problem/irritationsmoment... Mjölk i kaffet... Antingen är mjölken slut för att jag glömt köpa, el för att någon kollega snott den i kylen (fast man jobbar på polisen 😉) el så behöver jag släpa på den & det läcker i väskan... Så problemet i ekvationen är just mjölken... Alltså lyfter jag ut problemet ur momentet & numera intas mitt kaffe svart som synden...

Något som ställer till det lite för de 3 fina Donkenanställda tjejerna som lärt sig min morgonrutin... Idag sa den ena, stående med armarna ut i frågandets tecken: "Bara svart????"




Extra gott är det att få inta sin morgondrog sittandes, lätt slumrande på bussen & samtidigt se den lilllllla bilkön som finns i andra filen ;)

Kärlek <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar