fredag 25 maj 2012

Men det va ju själva hel*ete

Kommer ni ihåg Kennedy... Killen som jobbar på Donken som ville bli kompis med mig för att jag va snäll mot Helmer & gav honom en macka varje morgon...

Kennedy som vid ett tillfälle sprang ifatt mig för att lämna sitt mobilnummer...

En annan gång ville bjuda mig på middag...

En annan gång ville han bjuda mig på en veckas semester på Gotland... (Alltså är han där samma vecka som jag i sommar, då vet jag inte vad jag gör...)

Varje gång har jag ljugit frisk (börjar bli lite stressad över hur snabbtänkt jag är när jag ljuger & dessutom på engelska, ännu mer skrämmande ;)) & sagt att jag har en sjukt svartsjuk pojkvän... Vid första lögntillfället hade jag ju iofs pojkvän men det går inte, ens med den starkaste viljan i världen, att få honom att framstå som svartsjuk ;)

Iaf... Så kanske han skulle inse fakta & ge sig... Men nej!!!

Idag fråga han mig om jag jobba imorgon...
- Jag svarade blixtsnabbt: Ja jag skulle jobba.
- Han: På en söndag?
- Jag (fick här lite betänketid): Det är lördag imorgon & då jobbar jag i skärgården hela dan... (alltså varför just skärgården? Inte tidernas lättaste ord att klämma fram på stående fot & på engelska... Archipelago!!! Går ju knappt att stava)
- Han: Lördag?
- Jag: Jobbet inkluderar övernattning.
- Han nästa helg?
- Jag: Är på bröllop.
- Han: Helgen efter?
- Jag: Bröllop.
- Han: Men jag vill ju bjuda dig på lunch.
- Jag: Sorry, men nu måste jag rusa till jobbet.

Kanske tur att man snart flyttar så man får byta Donk...

Men söker ni mig i helgen så är jag & jobbar i skärgården... klart osäkert med vad men men ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Stadsgården,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar