måndag 14 maj 2012

Inte 15 längre...

...& det känns en dag som denna :) har haft en helt underbart helg med massa skratt & magiska stunder... Mycket kärlek <3

Fast jag va nästan oförskämt fräsch igår med tanke på mängden olika alkoholhaltiga drycker som intogs i lördags så känner jag att idag kvalar jag inte in under kategorin "Pigg & rask" ;)

Nära katastrofens rand blir det när kaffekön på Donken är längre än den någonsin varit på morgonen...



Kaffeabstinensen tar abnormt utrymme så jag inte ens klarar av att beställa... Det blir: "En mellansvart kaffe"... Vad innebär det egentligen? En grå kaffe eller ;)

Humor & skratt är det enda som just nu kan få mig att kicka igång tror jag... Så jag vill personligen tacka denna lustigkurre...



Ska förmodligen vara ett statement av lite allvarligare mått, men satan i gatan va jag skratta :)

Kärlek <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar