tisdag 22 maj 2012

A trip down memory lane...

Jag rensa bland lite papper & hittade lite nostalgiska grejor :)



Min fina avskedsaffisch som jag fick av personalen på Nationella kontoret Röda Korset i Melbourne... Jag gick under smeknamnen: "The swedish chef", "The WB-girl", GI-Lina eller "Her name was Lina, she was a show-girl". Alla namn har en förklaring ;)

Sen hitta jag mitt gamla fallskärmshopps diplom & medlemskapskortet för First Skydive...


Sist men inte minst hitta jag feed-back på en tenta i "Samtal & intervjuteknik" tycker den är lite viktig eftersom jag ALLTID pratar så mkt... den säger mkt om varför jag pratar ;)



Fatta när någon säger till mig att jag har mkt att tillföra... Det blir ju som mumma i mina öron ;) jag skyller allt på Håkan...

<3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar