onsdag 9 maj 2012

Hästapållar så långt ögat når.

Hästarna är sjukt fina, sjukt duktiga, sjukt stora & sjukt skräckinjagande för mig :)





Hade kunnat välja bättre skor för kvällens aktivitet... Inte annat än man kände sig lite som en betongunge ;)



Idag var det miljöträning... Vilket bland annat innebär bengaliska eldar...



& massor med rök...



Även innebär det viftande flaggor...



Vi fick agera figuranter & så klart va Olsson med på lek... Även om jag höll mig i bakgrunden typ hela tiden... Det är inte helt bekvämt när de kommer i full fart (säkert snigelfart för de som är lite ner hästvana) mot en...



De fick träna att omringa en buse...



Att möta motstånd...



Att mota undan motståndet...



De ser ju sjukt coola ut i sina visir... "ET phone home"



Jättefint stall...



Får jag presentera min nyaste polare El Romance...


Passande namn ned tanke på att han slicka mig på kinden... & för er som missat det så låt mig säga att hästar har stoora tungor...



Det duschades... Han ser inte helt nöjd ut över publiken som samlats... Man kan ju bara tänka sig vad man själv tyckte med em folksamling under morgonduschen ;)



Visste ni att hästarna hade silverskor på sig till prinsessbröllopet... Så här såg de ut...



Som avslutningsvis vill jag gärna bli kallad vid mitt nya alter ego: Kravall-Lina ;)



Fatta hjälmen är sjukt tung & man varken hör el ser knappt i det...

Cool kväll helt enkelt :)

Peace...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar