tisdag 8 maj 2012

Mental note to self...

...att rensa ur badrummet på onödiga produkter... eller fasiken det räcker med att omorganisera så att en "morgontrött-har-inte-fått-mitt-kaffe-än-&-funkar-inte-helt-hundra-som-intelligent-varelse-än" klarar av att manuvrera rätt utan incidenter ;)



2 flaskor som ser hyfsat lika ut, lika höga & samma färg... innehåller definitivt olika produkter...

Den ena är hårspray = det jag sökte till en liten skvätt till luggen... Enda stället jag använder spray vilket i detta fall ger mer ödesdigra konsekvenser än om detta hade hänt i nacken...

Den andra är doftspray = inte det jag sökte... Men jag kan meddela att med en rejäl dos av "Natural breeze" i fejjan så vaknar man till i alla fall ;)

Kärlek <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar