onsdag 23 maj 2012

Ouch...

Power-walken hem idag va inte bara svettig... Den va ond ;)



Idag är det dax för avlämning av de kakor jag bakat till en av de tre bröllopsdagarna på första bröllopet jag ska på... Nästa helg smäller det :)



Jag har fått den stora äran att baka efterrätten till grillkvällen på fredagen... Så 105 chokladfyllda havrefras med ett turkost franskt chokladhjärta ovanpå...

& eftersom brudparets namn börjar på A & J så fick det bli 105 A & 105 J oxå... Får ju även an annan lite typisk bröllopsklang om man vill ;)


Ska även passa lilla älsklings Sessan ikväll... & sist vi hade dejtnight så ville hon sååå gärna ha mitt armband... Gissa vilket?!?


Precis :) det färgglada... Det som jag är mest rädd om...

Så nu har jag, för att undvika katastrofläge ;) gjort egna färgglada armband till Sessan ;)



Magiska liv :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar