tisdag 26 juni 2012

Allsång med Måns :)

Det är något speciellt faktiskt det här med allsång & samkväm :) vi svenska blir liksom lite mer fria i oss själva då :) magiskt...

C:s dag blev lyckad... Hon har tackat mig 1000000 gånger med både kramar & klappar för halsbandet...

Dock är hon mindre nöjd med Barbi-filmen som jag valt... Hon har ju redan den... Hon har påmint min 1000001 gånger att jag inte ska glömma byta den ;)

Vädret va ju som tur va väldans snällt med oss... Så vi kunde även ta en promis runt Skansen :)



Fantastiskt ställe det där... Som att hamna i värsta filmen... Nästan så man väntar att Frodo ska ploppa ut sitt huvud från ett fönster ;)



Vi fick mer valuta för pengarna än vi trott... Lite folkdans kom plötsligt in på en annan scen... Det va vi två & 27 asiater som kollade... C va inte helt imponerad så titten blev kort ;)



Men visst är det nå coolt med kontrasten gammelby med storstad i bakgrunden :)



Vi hade hyfsat bra platser... Har faktiskt aldrig sett bättre där :)

Men mycke vill ju gärna ha mer (läs Lina) så när publikvärdarna frågade om några ville sitta i publiken sa jag raskt ja :)



Så här i efterhand kanske inte heeelt genomtänkt ;) man får nämligen inte stå upp så detta va vyn för resten av kvällen :)

Jag älskar verkligen denna stad med dess alla vidunderliga byggnader & härliga människor...



Vilken annan stad hittar man en trumpetare, ensam på trottoaren spelandes hjärtskärande vackert: "Sakta vi gå genom stan"... Eller ännu bättre ett psykadeliskt flummigt träd med stora gigantiska bollar hängandes ;)

Å när man under en kväll på en av Sveriges största folkfester springer på folk man känner vid 4 helt skilda tillfällen... Då är man ta mig tusan Sthlm:are... Så sorry ni blir inte av med mig ;)

<3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar