söndag 3 juni 2012

Magisk helg...

Är hemma i soffan i Skåne igen efter en helt fantastisk helg med massor av skratt, glädje, tårar, kärlek & nya vänskapsband som knöts...

Brudparet va vackra som få...


Jag började gråta redan när tärnorna kom in... & sen fortsatte det i den linjen...

Lite rookie misstag va att inte få med mig någon näsduk... men som tur va hade hjälpte Eva till & gav mig en bit av hennes...


Vi fick såpbubblor att blås... Såå fint...


Det snålades inte på något under helgen... & allt har varit i stort sett gratis... Heeelt sjukt...

Vi har betalat för boendet sen har allt annat ingått... & då menar jag ALLT... Jag har gjort av med 15 kr på hela helgen...



Vår present som har levererats...


Det va en sjukt roligt fest...



Jag hade 2 mycket trevliga karlar till bordet... Den ena är brudens farbror... Han hade frågar runt lite för att få veta vem den här "Lina" var... Han fick till svar: "du behöver inte va orolig... hon pratar så det räcker för hela bordet" ;)



Maten va supergod :)



Brudparets beskrivning av mig :)



Sååå fint!!!

Vi va 4 barn/ungdoms vänner till bruden som bestämde oss för att hålla ett tal...

Jag blev som vanligt sjukt rörd... Det va fler som blev, det gräts till höger & till vänster...

Brudens pappa kom fram & tackade... Orden ha sa till mig smäller rätt högt... "Lina, det bara hände något i mig... Sist jag kände så va på min första Bruce Springsteen konsert 1972" :)

Sen va det klackarna i tacket hela natten... Det hinkades friskt både det ena & det andra...

Lite slirig va man allt ;)



Hemgång vid 04... va helt lagom, då va det vi kvar, brudparet & 2 killar från bandet :)

Morgonen började med brunch på denna vackra plats...


Känns nästan inte ens som Sverige... Vattnet är i 3 olika nyanser av turkost...



Tack underbara Ann & Janne för att jag fick vara med & fira med er...

KÄRLEK!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Oförglömligt!!! Du va den ende som följde uppmaningen att sätta slipsen i pannan - poäng till dig :) P&K

    SvaraRadera
  2. Eller hur :) visst va det tur att någon av gästerna tog sitt ansvar ;) kärlek!!!

    SvaraRadera