måndag 18 juni 2012

Mitt hem... Jag har hittat dig, men någon annan bodde redan där :)

Har varit på styrelsemöte & är nu heeelt sjuk av avundsjuka för hemmet vi va hos...


Heelt galet mysigt...



Carina... När jag har köpt min lägenhet så kommer jag kidnappa dig & tvinga dig att inreda mitt hem...



Det blir en kolaboration mellan dig & Paula...



Jag vet inga som är som ni två...



Bara för att gör lite match av det så ska er budget få va max 10 kr pinalen...



Inga problem för två loppis-experter som ni...



Bli inte förvånad om du råkar komma hem någon dag & nyckeln inte passar i dörren...



...men va inte orolig, den passar till en dörr i en lägenhet på söder ;)



Men det är klart... Hade jag bott här hade jag aldrig lämnat mitt hem...



Jag hade blivit en galen, gammal ensam kvinna med 1000 hundar runt mig... Jag vet att det brukar va katter som den galna kvinnan har, men så galen kommer jag ALDRIG bli igen att jag släpper in en sådandäringa varelse i mitt hem... tvi...



Man blir knappt matt när till & med diskelasen matchar resten av hemmet :)

Carina... Får jag vara din lärjunge???

<3

Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Ältavägen,Älta,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar