torsdag 14 juni 2012

Koll - inte koll...

På mitt jobb, som på många andra jobb antar jag, är det just nu mkt snack om fotboll :) men hos oss hålls det verkligen koll :)

Utanför rummet hos pulsen på vårt kontor... Ni vet alla vem det är, det finns en på varje arbetsplats... Den som när hon/han är borta så har någon skrivit på tavla utanför hennes (som det är hos oss) rum: "Kom tillbaka!!!"

Alltså en plats som ingen missar... Där han denna lilla skapelse (säkert 2 x 1,5 meter) satts upp & fylls i flitigt :)



Någon som inte har fullt lika mkt koll är jag :) Har snart suttit på mitt kontor i 2 år & tittat på samma tangentbord...



men igår för första gången ever upptäckte jag denna lilla lapp :) mitt emellan alla tangenter... Så det är nästan lite imponerande att jag lyckats missa den så länge ;)

När jag kom hem igår från AW:n... På bra humör & lite glad i hatten hittade jag denna i brevlådan... & det va ställt till mig personligen... Ni vet: "Hej Carolina"...



Behöver jag förklara hur sugen jag var på att skriva tillbaka till dem men följande meningar:

"Hej reklamutskickare... Har ni glömt att jag inte har några barn? + Ni skriver att ni erbjuder även minitennis & dans... En fråga... Erbjuden ni även barn till utlåning eftersom ni återigen verkar ha glömt att jag inte har några barn!?!" :) My kind of skämt ;)



Men nu när sommaren har kommit tillbaka så måste detta firas med att plocka fram tollorna :)

Love it!!!

Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Katarina Bangata,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar