fredag 29 juni 2012

Ordningen är återställd...

Gick ut från Barncentrum för ett par timmar sen & fann då 3 tjejer i 12-års ålder med cyklar utanför porten... Den ena grät hysteriskt... Så pass att jag för några sekunder hann se framför mig hur ont det måste gjort när hon ramla...

Jag gick fram & samtidigt som jag fråga vad som hänt scannade jag av knä & armbågar efter skrubbisar...

Det fanns inga men det tog en bra stund innan snyftningarna avtog tillräckligt för att jag kunde förstå henne... Hon har tappat mobilen :) lilla hjärtat... hon hade nog hellre skrubbat både knä & armbågar...

Efter lite prat, tröst & förslag på att hojja tillbaka samma väg de kom, så begav de sig iväg & man hörde snyftningarna läänge :)

Nu precis kom de igen, denna gång utanför mitt kontorsfönster... Halleluja!!! Mobilen är återfunnen & hålls i högsta, väldigt tajta, hugg åtföljt av en stråleglad tonåring <3




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar