torsdag 21 juni 2012

Polisgym

Skall idag för första gången bege mig ner i polisens gym & försöka bemästra besten...

Jag måste erkänna att just den miljön, att lyfta vikter & skrot, är nog den miljö som jag är minst bekväm i... Den finns alltid någon som pustar, stönar & stånkar bredvid en... & ibland slippar det ut ett skrik eller två...

en situation som iofs (i annat sammanhang) är mkt trevlig ;)

Men det händer något när man liksom inte är på samma våglängd... Känner mig töntig & som om jag kommit fel...

Men nu har en snäll kollega förbarmat sig över mig & ska visa mig alla knep som behövs ;)

Vem vet... Men tanke på vilken potentiell utsikt man kan komma att få under träningspasset så kanske jag kommer bli helt besatt ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar