onsdag 20 juni 2012

Snart 2 år som samordnare...

Tänk vad tiden rusar iväg... Snart har jag varit på jobbet i 2 år :) Mitt drömjobb :)


Det har inte alltid varit helt lätt att vara Socialtjänsten inne på Polisen :) "Ett självmordsuppdrag" har det beskrivits som från både poliser
& socialsekreterare :)


Såg för "första gången på länge" dessa hjärtlappar som jag satte upp på min dataskärm, första tiden jag jobbade här, som pepp till mig själv :) hade precis gått en coach-utbildning & blivit påmind om positiv affirmation :)



Så jag körde järnet & klappade mig själv på axeln så fort jag bara kunde ;)



Jag skrev även lappar till mig själv hemma & satte upp... Mest (fast inte helt ;)) i ironiskt syfte...


Denna satt på spegeln i hallen :)

& denna satt på ytterdörren som en sista boost på väg ut ;)



Undrar dock om hantverkarna som va hemma hos mig insåg ironin... Tror nog mest de tänkte att jag va sjukt patetisk ;)

En som dock fortfarande behövs eftersom jag ibland har svårt att komma ihåg är denna :)



"Hela tiden" fick läggas till efter ett tag, ibland behövs det en liten extra push ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar