söndag 10 juni 2012

Vackra bröllop...

Gårdagens bröllop va fantastiskt vackert & fint... Värmen & kärleken som fanns i rummet va påtaglig & stor...



Brudparet strålade... & vi grät...



Coolaste bilen ever...



Underbar dukning... Paula, du är grymt duktig...



Precis min stil... När inget matchar det andra... Lovely!!!



Dukning à la shabby-chic...



Brudparets beskrivning av mig :)



Axplock från brudparets historia...



Grymmaste korgen jag någonsin sett på en fest... Den innehöll ALLT en människa kan önska sig när det blir akutläge av någon anledning på festen...



Sjukt kul att få hänga med gamla vänner... Patrik & Sten ni har fattats mig... men nu ska det bli häng av :) Niklas & fotografen ;) Harriet va med & gjorde kvällen oförglömlig...



Cool efterrätt som påminde en del om mina små mördegskakor ;)


Vacker bröllopstårta & så klart skånsk spitte-kaga :)



Sen kom dånse-skorna på :) svårt att stå still när brudgummen river loss: "Let me entertain you" & som inte det va nog så går sen vackraste bruden upp & fullständigt äger när hon sjunger: "Simply the best"... Magiskt!!!

Det blev en & annan dryck som smet ner innanför västen... & så fortsatte det tills vi stängde stället, efter det att brudparet begett sig iväg...



Som det finns bildbevis på, så jag tänker att det är väl lika bra att outa den själv ;)

TACK underbara, älskade Zara & Emil för att jag fick vara med er & fira på er stora dag...

Kärlek!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar