tisdag 19 juni 2012

Lina bakar...

Fick på min lott, inför midsommarfirandet, att baka :) & det gör jag ju såå gärna... Provade en hel massa nya recept... Spännande :)



Här en nötsockerkaka :)

Det blev som vanligt lite mycket ;) måttfullhet är verkligen inte ett ord man använder & samtidigt tänker på mig ;)



Rocky-road :)

Måste berätta... jag hörde den gulligaste historien ever igår... Jag va på styrelsemöte i Älta nattvandrarna & en kvinna som sitter med berättade om sin dotter Hanna, 10 år...

Hon behövde ett sommarjobb så hon kom ihåg en grej hon hade läst i Kamratposten om en tjej som bakade kakor & sålde...

Så bruden har nu satt upp lappar över hela området de bor i där hon annonserar om sina kakor & tårtor :) sååå sjukt gulligt... 10 år... Hon kommer gå långt :) You go girl!!!



Hallon whoopies :)



Banoffee pie...

& sist men verkligen inte minst... Världens fulaste & största vaniljbullar... Det va ju trots allt Sverige-Frankrike på tv så de fick jäsa liiiite väl länge ;)



En sak är säker... Vi lär inte va hungriga på Möja :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar