måndag 4 juni 2012

Gränslöst

Ibland är det bra att vara lite gränslös ;)

När vi kommer till Öland i fredags så första personen vi möter säger följande till mig... "Lina, man minns varje möte med dig... & alltid, direkt när du gått så saknar man dig redan" sjukt fint även om det kan finnas en & annan som tänker annorlunda ;)

Ett annat exempel är följande... På fredagen när vi höll på att basta så kommer en tjej & säger: - "Min man hade bara ansvar för att packa ner bröllopskläderna... Gissa vad som inte finns med i packningen nu?!? Så det blir till att åka in till Kalmar tidigt i morgon för att handla något nytt...

Då kom jag in i diskussionen
- "Ingen fara på torpet... Jag har 3 kompletta outfits med mig, ska på ett bröllop till nästa helg & en examen"

Hon hade min klänning på sig & va såå fin att om jag inte skulle ha den själv nästa helg hade jag varit tvungen att ge henne den...

En rolig (eller inte, beroende på hur man ser det ;)) anekdot är att hon som lånade min klänning, som är skräddarsy till mig, är gravid med tvillingar & den satt som en smäck ;)

Ja ja...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar