måndag 2 juli 2012

Nej?!?!!!???

Uppenbarligen inte ett ord som används för ofta i mitt liv...

Finner mig själv sittandes vid busshållsplatsen, lätt fundersam över vart detta ord tog vägen när en kvinna svarade på min blocketannons om mina pallar...

Hon skrev: "Jag tar dem direkt om du kommer med dem till Gullmarsplan"... Här borde varje normal person tänka för sig själv... "Men du... Troligt att jag åker & släpar på dina loppisfynd... Vill du ha pallarna får du pallra dig hit"

Men som vanligt är ju inte Olsson alltid helt normal... Utan svara: "Jajamänsan"... Jag måste ju va den enda i världshistorien som erbjuder hemleverans på blocket... Extra roligt med tanke på att jag inte har någon bil utan åker kommunalt...


Alltså lite för sent kom insikten... men iaf lagom tills hon svarade igen & ville att jag skulle släpa dem 5 kvarter bort från Gullmars...

Då sa jag ett vänligt men bestämt: "Det hade varit bra om du kan möta mig vid tuben... om det är ok?"

Men det gäller att se det positiva i kråksången... Jag har iaf garanterad sittplats ;)

Blicken från killen på bussen va dock obetalbar... Jag kunde inget annat än skaka på huvudet & säga: "Fråga inte" :)

Föraren på tuben undrade dock om jag va politiker... Eftersom jag satt på flera stolar samtidigt ;)

Kärlek...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar