söndag 29 juli 2012

Första födelsedagsfirandet...

Har idag varit & kollat på Agility för första gången i mitt liv :)



Sjukt lydiga hundar det där... Det är annat än Liten... Han är den enda hund jag vet där brukshundstränaren sagt meningen: "jag skulle gärna vilja veta vad som pågår i hans huvud... jag förstår mig helt enkelt inte på honom" :) men han är vääärldens finaste...

Fick det här finaste meddelandet idag av min systerdotter... Underbara unge <3



Stickningen går framåt... När mamma såg idag att det va 100% merinoull som jag sticka med så va hennes kommentar: "De får inte tvätta den för varmt" mitt svar blev: "Vet inte om just en för varm tvätt i maskin är ett problem i Zimbabwe"



Har idag även blivit firad lite i förskott på min kommande födelsedag...

Fick fina tårta som va smarrig värre...



Fick en sjukt bra present :)



Som kommer följa med på många pick-nickar ;)



Sen fick jag avsluta kalaset med att (som alla andra familjemedlemmar ;)) skriva på matrumsbordet :) detta kommer sen i vanlig ordning brännas in i bordet...



Tack familjen Häggblom :) kärlek!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar