torsdag 5 juli 2012

För rent...

Har idag (nog, vågar inte säga fullt ut än ;)) övervunnit min tandläkarskräck & varit på mitt första någonsin besök som inte fått mig till att vilja ta livet av mig :)

Fick veta att jag hade bra & starka tänder... Troligtvis inte skulle få fler hål om jag fortsatte sköta dem som jag gör nu, med undantag för en sak...

Jag borstar mina tänder FÖR mycket... Trodde på allvar inte att det kunde ske :)

Precis som när jag va hos ansiktshudanalys-människan som sa att jag tvättade mitt ansikte FÖR mycket...

Får mig genast att hänga att det är synd att detta karaktärsdrag inte lyder fullt ut... Skulle vara fantastiskt att vara någon som städar sitt hem (behöver inte ens vara FÖR mycket, jag hade varit nöjd med) mycket ;)

Nu blir det body-scannings-möte nr 2... Hoppas hon säger att jag tränar FÖR mycket ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar