tisdag 10 juli 2012

Bekantar mig med nya området

& jag må säga att det verka bli sketabra det här ;)

Alla som känner mig väl vet att jag är en sjuk sucker för att som är gulligt + att jag har en onaturlig förkärlek till soppor... Så detta lilla hak kommer bli en favorit :)


Gulligast namnet ever: Soppatorsk :)

Ett annat plus är ju att det finns take-away mat precis i slutet av hemresan från jobbet... Nämligen precis utanför spärrarna på tuben, precis vad latmasken ibland behöver :) lycka... & det är dessutom Asiatisk :)


Men lite smått fundersam blir jag gällande denna varningsbild på hissen...


Brukar det inte oftast vara män som är avbildade så fort det handlar om någon som helst typ av aktivitet :)

Någon som har lite större fantasi gällande konspiration skulle ju kunna tro att det va en kvinna avspeglad av sååå många olika anledningar ;)

Nu blir det bio, sommaravslutning med ena kontakttjejen L... "Snow White and the Huntsmen" <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar