torsdag 19 juli 2012

Slappedag...

Jag får ofta frågan om hur många timmar mitt dygn & hur många dagar min vecka har eftersom jag alltid har 10000000058 järn i elden :) Jag får oxå ifa frågan om hur jag orkar hålla mitt tempo...

Mitt svar brukar vara att dels är det allra mesta som jag gör fantastiskt roligt vilket ju så klart underlättar... & dels att jag är oxå overkligt duktig på att slappa när jag väl gör det... Idag är en dag som fyllt på mitt energilager gällande båda...



Massa massa kärlek...

& en totalkrasch i soffan som mest lämnat mig halvt medvetslös...

Men först skulle jag ju packa upp... Inte helt enkelt med tanken på att det finns en liten bomullstuss som hela tiden vill vara i centrum...



Men det märks att han är en kille... Av alla mina kläder så smyger han iväg med min slinkiga lilla underklänning ;)



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar