söndag 22 juli 2012

"Vill du vara vår toastmadame?"

Hur fin är inte den frågan att få på ett sms?!?! Svaret? Så klart ett rungande JA!!! :) så nu går hjärnan på högvarv... Vill ju vara världens bästa TM <3

Idag har jag & mamma röjt i mitt förråd i Åhus... Hela bilen (som nu är lagad & jag måste säga att mamma fick till en riktigt bra deal med Vä Bil) är återigen full av grejor som ska till Röda korset...

Min beryktade dagbok hittades ;)



Har läst den med stora skratt som följd... Här är den omtalade lök-dikten ;)



Jag må ha varit en klart känslomässigt instabil tonåring... Mina dikter är sjukt djupa ;)



Det är så fantastiskt härligt att läsa hur långt man kommit... Att det idag krävs lite mer "kött på benen" för att man ska bli sur på någon ;)



Hitta lagbilden från skollaget i amerikansk fotboll ;) Kanske någon som känner igen sig ;)



Men imorgon ser det iaf ut att bli strandväder :)



I love it!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Snygga brudar :-) Roligt hade vi i alla fall...:-) Njut av din semester! Kram

    SvaraRadera
  2. Eller hur :) vi ser ju precis likadana ut idag ;) Tack... Jag njuter för fullt :) hoppas även din ledigheten toppen :) kraam

    SvaraRadera