fredag 13 juli 2012

Söder håller kvar mig i sitt starkaste grepp...

...& vägrar släppa mig :) Mamma har kört hela vägen till El Sthlmia utan några som helst problem...

Hon kom upp lagom till att vi skulle köra till grillmiddagen vi skulle på... à la knytis... Jag hade fixat grillspett & sås medan M hade fixat resten...

När vi skulle bege oss ville lilla Bettan inte starta... Helt stendöd, inte ens en liten suck ger hon ifrån sig...

Nu öppnar sig plötsligt en ny värld för mig... jag slänger mig med termer som startar motor, startkablar & fläktrem...

En värld jag helst inte vill vara i... men satan i gatan vilka fantastiska människor jag har runt mig... Bästa vännerna i världen som jobbar övertid för att försöka hjälpa mig...

ALL min kärlek <3

Håll gärna en tumme eller två för att det löser sig snart :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar