fredag 20 juli 2012

Tjejreunion à la Hässleholm

Dagen inleddes med en härlig men lång promenad i solen...

Det har tydligen blivit farligt att gå i skogen hemma i Skåneland ;)


Det har hänt massor sen jag gick här sist... I hela mitt liv har här varit skog... Nu är det tydligen en parkering :) trodde ett tag att jag gått vilse...



Skönt att man kan äta frukost på promenaden ;)



Tror att Milou tycker jag lägger lite för mkt tid vid min padda ;) jag la ner den för en sekund & när jag kom tillbaka hittade jag paddan så här :)



Är nu på väg till en tjejmiddag med härliga fd kollegor från Hässleholm...



Jag fick ansvar för inköp av värdinnepresenten :) hoppas C blir nöjd...

Förbereder mig på massa skratt & minnen ikväll <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar