onsdag 25 juli 2012

Ännu en dag i solens tecken...

Dagen började som vanligt med en promenad... Liten va som vanligt mindre nöjd när vi inte svängde av där han & mamma brukar :)



Fint är det med näckrosor i kanalen...



& båtar längst kajen...



Tror dock det va längesen denna skylten fyllde sitt syfte & någon kunde läsa dess budskap...



Vissa områden är mer hood än andra... Typ K-town möter Crenshaw ;)



Mötte finaste lilla gamla paret på min promenad... Det där vill jag ha när jag är 90+



Promenaden va svettig & varm...



Men efteråt blev det en härlig frukost med lite "mamma lektyr" på balkongen ;)



På eftermiddagen cykla jag till stranden, fantastisk härlig nostalgitripp...



Även om det va fler än jag som kommit på samma idé ;)



2 dopp blev det iaf... Lite varmare än igår :)

På kvällen blev det årlig grillfest... & självklart ska underverket ska ha en madrass att ligga på... skulle ju vara skam om han behövde ligga på gräsmattan ;)



Men det är klart... Vem väljer en madrass om det nu finns en kropp att sova på ;)



Sommarkänsla med nyklippt gräs på benen...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar