söndag 15 juli 2012

Ännu en lärorik dag :)

"Fake it til you make it" dag nr 2 har kommit & gått & lämnat nya lärdomar :)

Jag vet hur jag ska grilla på bästa sätt i regnet...


Jag vet att jag klarar att putta en fullastad bil även i uppförsbacke :) & skriva lappar för att be om hjälp :)


Jag vet hur min manliga hårdrockar- granne ser ut nästintill naken... Fick den mentalabilden gratis när jag jagade trapphuset runt efter en konservöppnare... Har ju lyckats packa ner verkligen allt & kört till nya lyan... Så middagen fick bli ett ihopalån av allt möjligt :)


Men gott va det :) speciellt efter att jag även lärt mig att jag glömmer att äta när jag är upptagen... Den sammanlagda mängden mat som intagits dessa 2 dagar gör igen lycklig ;)

Jag har även äntligen lärt mig vad hålet på min cykelsadel är till för :)



Har lämnat in cykeln på helservice & fick då beskedet att den är till för att minska trycket på killars mandom ;)

Men inatt sover vi i en säng!!! Efter en vecka på luftmadrass är det faktiskt helt magiskt :) sen att den är helt renbäddad i nytvättade lakan... Ja det är bara grädde på moset ;)

Sov gott!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar