tisdag 10 juli 2012

Please hunt me Mr Huntman...

Aldrig, inte ens när jag va liten & drömde att jag va en liten Sessa har jag viljat vara Snövit lika mycket som efter att ha sett denna film


My goodness... Med en Huntsman som denna karla karl efter sig hade jag sprungit mkt mkt långsamt ;) slurp... Inte helt prinsesslikt kanske men vem bryr sig om 100 år ;)

Jag är en sucker för episka, storslagna & majestätiska filmer... De ridderliga inslagen som tillåter en modern kvinna att drömma om (ENBART de goda sidorna) av en svunnen tid ;)

Å denna, den hade allt... Jag rös, jag skrattade & jag blev tårögd... Precis så jag vill att en film på bio ska lämna mig...

Mr Huntsman, jag bäddar bredvid mig på luftmadrsssen i natt... Kom när du är klar med Bergatrollen ;)

En flicka måste ju få drömma fast man är över 35 ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar