lördag 28 juli 2012

Stickning för glatta livet till de små liven i Zimbabwe <3

Har tidigare länkat till detta på fejjan men det är såå bra att jag väljer att göra ett utrop till... Med förhoppningen att många joinar mig & plockar fram stickorna ;)

Denna tjejen, Karolina, har kommit på en sååå sjukt bra grej...



Mallar man till henne så får man ett enkelt stickmönster & ett trevligt litet mail sen är det bara att sätta igång...



För mig har det tagit lite tid men nu på semestern har jag ju lite tid över + att min stick-kunniga mamma finns nära till hands ;) perfekt för att få lite hands-on hjälp vid kris...



Så, här i offentlighetens ljus, lägger jag nu ut min målsättning... Helt & hållet för att jag tänker att de frågor som kommer (förhoppningsvis ;)) om hur det går med stickningen skall "tvinga" mig att fullfölja :) så fråga gärna på ;)

May the knitting begin ;)

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar