onsdag 11 juli 2012

Semester snart eller?!?

Kan vara så att det är dax för Olsson att ta semester ;) det finns över huvudtaget ingen censur kvar i hjärnan...

Inte nog med att denna förpackning som jag hitta idag får mig att tänka på något heelt annat än kaffe ;)


Så har jag på 2 dagar lyckat kläcka ur mig dessa fadäser till mina manliga kollegor:

En skulle jag ge pengar för en pryl jag köpt & hör mig själv säga: "Hur vill du få betalt?" Varav han svara jäkligt snabbt att om jag bara ger honom 5 minuter att piffa till sig så löser vi det :)

En annan kom & satte sig i soffan mellan 2 kvinnliga kollegor som började av okänd anledning fnissa lite... Jag säger då: "Blir det alltid så för dig när du kommer?" Direkt oklart vem det blev mest obekvämt för ;)

& sen le grand final... jag hjälpte en kollega (för övrigt samma som i fadäs nr 1) att fixa med spotify & ville kolla om det funka sen när han kom hem...

Så jag till min skräck hör mig själv yttra meningen: "Fick du till det igår?" I ren desperation ville jag försöka släta över & säger då istället: "Jag menar hann du pilla något"... Nu är det lite överslag i hjärnan på Olsson & i ett sista försök att hålla tillbaka den stundande rodnaden säger jag lite lätt stammande: "Kom du igång"...

Slutresultatet blev att jag tystnade med smått rosa/röda kinder medan han smålog lite finurligt ;)

Ajajaj...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar