onsdag 4 juli 2012

Inför flytten...

Rensar & pular inför flytten & då hittar man ju alltid en massa roliga saker :) igår hittade jag denna "love-bombning" lapp från ett internat med gamla kollegorna från skåne...



Lite småroligt är att förutom min dåvarande chef så fanns det bara en manlig kollega i gruppen & det är han som skrivit i grönt... Ordet är: "Kvinnlig"... Låt mig säga att inte den beskrivning jag vänta mig av en kollega :)

Jag hittade även min avskedspresent från mina kollegor på Nationella Röda Korset kontoret i Melbourne :) Olsson i sin fulla GI-Jane look...



Undra om tjejen på nyårsafton i Surfers paradise fortfarande tror att det va Sinéad O'Conner

Men kolla vem som kommit tillbaka till oss vanliga levande...



Verkar som Östermalmsskapet lockar ändå ;)

Idag hämtar jag nycklarna :) tjohoo :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar