måndag 10 september 2012

Det berömda magplasket :)

Min filosofi (en av dem iaf) här i livet är... Om inte jag kan skratta åt mig själv, vem ska då göra det ;)

Så här kommer nu i offentlighetens obarmhärtiga ljus... Det berömda magplasket... Tadaaa...



Men lite imponerande är det dock att min ryggtavla är faktiskt högre än mina ben :) alltså måste detta vara tidernas läääängsta & högtflygande dyk ;)

För er som missar det (& för att försöka rädda någon form av heder ;)) så är storyn så här... Vid avstamp insåg jag: "Shit!!! Jag har ingen som helst susning om hur djupt här är... Bäst att försöka räta upp ryggen" Jag menar, jag tar ju ett magplask vilken dag i veckan hellre än en bruten nacke :)

Alltså lyckas jag jäkligt bra med min tanke ;) sen att plumset som är i vattnet är min kollega som heeeelt orädd verkligen dök, ja... det tar vi inge extra för ;)

;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar