söndag 2 september 2012

Ja tack!!!

Underbar dag men en underbar vän... Va idag & luncha med finaste L... Vi träffades för 2,5 år sen genom polisens volontärer där vi på en nattvandring fullständigt föll för varann :) hon var jag fast med stort rött burrigt hår ❤

Som alltid när vi ses så är det mycket snack... På både hög & låg nivå... Ni kan ju fråga killen i parken som gick rätt in i muren eftersom han tittade & försökte lyssna på oss... eller varför inte mannen med sina två barn som han snabbt skickade iväg att leka i en sten-skate-park med inget att leka med om man inte har en skate...



eller den tandlösa/hemlösa mannen utan tandrad fram som fullständigt charmade oss med sitt pillimariska smile & sin söta lilla röst :)

En annan gemensam sak vi har är vår kärlek till skor & till välgörenhet... Så när vi hitta denna affär som levererar båda sakerna på samma gång, ja... då går vi igång så att säga :)



De har grymt snygga skor... I alla, & då menar jag ALLA färger & mönster... Stora som små...



& det bästa är att de görs bara i återvunnet material & ägarna till affären äger 2 fabriker i Brasilien så de kan verkligen garantera att det inte finns några barnarbetare... Gynna denna affär mina vänner, det kommer jag göra ❤

Såg denna lilla söta bil på väg hem & det kände att den liksom bara måste finnas med på ett hörn :)



Hittade även detta studentkort på väg hem... Så imorgon ska jag ringa & göra em student väldigt lycklig :)



Måste även visa gårdagens himmel... Magisk ❤



Men nu är det SYTYCD!!! Lycka!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar