söndag 10 januari 2010

Bilder från dagens kalla promenix på Söder...

Jag gillar dennan tjänstecykel... man undrar ju vad det är för tjänster de utför detta specialteam :)


Va bara tvungen att ta kort på denna vackra trappuppgång... detta är precis en av anledningarna till att jag älskar söder... till o med trappuppgångarna är vackra...


Måste säga att jag gillar när de är tydliga här i staden... Vinterunderhålles ej... tur de sa det för det va ju nästan så jag började undrar när man inte ens ser att det är en trappa :)


Om jag inte har sagt det innan så är det lite KALLT i Sthlm :)


Visst är det mäktigt... farligt men häftigt :)


Men seriöst... visst är denna bilden helt underbar... såg denna vy när jag passerade ett garage o va bara tvungen att ta en bild...


Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar