måndag 25 januari 2010

Enkel njutning...

Om det är något som är vardagslyx för mig så är det en redig macka... jag fullständigt älskar Skogaholmslimpan... slurp... när jag var liten så åt jag den helst med strösocker på, det gör jag inte nu längre :)


Men hur sjukt gott är det inte med en redig ostamacka eller ännu bättre korvamacka... men inget, o då menar jag INGET slår mommens limpamacka med varmkorv på, delad på längden... ahhhhh :)


Jag är, djupt i hjärtat, en tjej med enkel smak :) något som jag försökte övertyga mina kära föräldrar varje gång vi skulle ut på "finmiddag" till restaurang o äta entrecote o jag ville bara ha köttbullar eller något annat enkelt :)

Så slutsatsen är, ge mig en limpamacka o du vinner mitt hjärt :) (kanske ska skriva det på presentationen på Spray ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar