söndag 24 januari 2010

GSI...

Ibland lever jag mitt liv som om jag vore en actionskådis... det blir bara lite roligare då :) I alla fall så i torsdags skulle jag träffa kära Helené på T-centralen för en öl (ja, jag är väl medveten om hur tacky det är att dricka öl på centralen... men ibland får man faktiskt bara tugga i sig saker för att vinsten är så mycket högre) så att jag skulle kunna hinna träffa henne...

I alla fall, när jag kommer dit så är jag lite tidig så jag messar att jag står vid ringen i väntar... det är inte bara jag som står där kan jag säga... det gör även Mikael Tornving, han hänger på ringen o tittar ut över folk med en sådär myndig blick... så min enda slutsats blir att de spelar in ett avsnitt av GSI Johan Falk där o då... så diskret försöker jag se lite mystisk ut samtidigt som jag letar efter en kamera :)


Ja, här hänger han i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar