söndag 24 januari 2010

Inför alkolås på mobilen för F-N

Det här är ju hur kul som helst o får nog bli en följetång här på min blogg :) fick idén från vackra Nina...

I alla fall så finns det en sida som heter www.felsms.com
O där kan man hitta dessa roliga sms :)

Måste ju säga att det känns skönt att det är fler än jag som gjort bort sig via sms... fan, när ska man uppfinna alklåset på mobilen (eller vänta nu... jag hade fasiken inte ens druckit... hm) i alla fall så jag hade en period när jag pluggade i Östersund när jag levde livet så att säga... i alla fall så hade min kompis sms:t mig och även en snubbe som jag strula lite med, han sms:ade mig oxå samma kväll... saken va den att denna kväll träffade jag en annan snubbe som jag va mer intresserad av... jag skulle svara min kompis, men så KLART råkade jag skicka fel o skrev till snubben istället... smset var: "Magnus har precis gått... känns sjukt bra"... jag insåg mitt misstag först när han svarade.. lite surt, att han trodde vi hade något ihop... det va här som min kompis filosofi kom till räddningen... Förnekelsen är din bästa vän... så jag gjorde det enda rätta... gick till attack (vad trodde du, erkänna eller :))

jag sa till honom att Magnus va mitt ex o vi hade lite ouppklart att snacka om, det hade varit sjukt jobbigt mellan oss men att det nu gick okej att snacka... :) ja, jag vet... jag har en del att förklara för Sankte Per... men jäkla kul hade jag :)

Storyn är att jag hookade med Magnus ett tag innan han gick tillbaka till sitt ex... kallar man det karma eller :)

Enjoy...

1:an
"Till: Pappa
Sms: Kanske borde bli porrskådis. Dom tjänar sjukt mycket. Hur svårt kan det vara? Suga och knulla lite.
Svar: Jag varnar dig. Tänk inte ens tanken igen.

Förklaring: Skulle skicka till min vän som jag tidigare på dagen pratat om hur man kan tjäna pengar. Som ett skoj skickade jag det här men tyvärr till pappa"


2:an
"Till: Isak
Sms: Efter Hanna skrev att hon sugit av Isak så gjorde jag nåt dumt. Jag drog hem till Viktor och hade sex med honom. Nu ångrar jag det som fan. Jag älskar ju Isak. Vad ska jag göra?
Svar: Vad fan är det du säger? Vi är så jävla slut nu. Förresten så har Hanna inte alls sugit av mig men nu vet jag ju vad du går för iallafall. Vill aldrig prata med dig igen.

Förklaring: Det värsta som hänt i hela mitt liv. Smsen säger allt. Jag förlorade världens bästa kille."


3:an
"Till: Mig
Sms: Visst var dom grymma? Jag sög av den blonda direkt efter spelningen + att jag fick hans nummer, wiho :-D puss
Svar: Ett annorlunda sätt att höra av sig på, men tack :]

Förklaring: Vi hade spelat på en klubb i norra Sverige, två tjejer var jätteintresserade av oss och den ena fick mitt nummer efter spelningen. Misstänker att hon skulle skicka det till sin väninna.

/Mr N"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar