tisdag 5 januari 2010

Lite bilder från nyår...

I år blev det ett grekiskt avslut på året... jag har då insett att detta innebär mycket kärlek, Tsipouro o MYCKET mat :)

Här är bilder på en tårta som är tradition att dela för att se vem som hittar ett guldmynt o där med får lycka under året...


Här ser ni kvällens 3:e efterrätt... behöver jag säga att jag inte fixade att äta varken denna eller den stora chokladtårtan som kom EFTER denna :)

Anledningen till att den ser så masakrerad ut är att jag fick tillåtelse av kvällens värdinna att "bara känna igenom den" för att se om jag fick myntet... det fick jag inte... så jag får förlita mig på kärleken i år eftersom jag inte har någon tur i spel :)


Kvällens första nacke som blir fotograferad :) den näst minsta medlemen på nyår fick låna min kamera o han tyckte uppenbarligen att det var roligare att ta kort på lite udda detaljer än de mer vanliga... men vem klagar :)


Chipsi var snygg i håret på nyår som alltid... :)


Denna gång är det min nacke som är i fokus :)


Ja, nya örhängen för kvällen... fotografen missar inga detaljer ;)


God fortsättning mina kära :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar