söndag 3 januari 2010

Isande kallt...

Idag kände jag att det var dax att masa mig ner från soffan o bege mig ut på en power-walk... det va liksom på tiden efter allt ätande o allt slappande som har pågått under dennan ledigheten :)

Jag har faktiskt dragit på mig träningskläderna ett par gånger men varje gång har det slutat med att jag dragit mig ur när jag stuckit ut näsan utanför dörren... såååå kallt... Ännu mindre motiverad blev jag oxå efter att min Ipod la av på nyårsdagen...men idag kände jag att det fanns ingen ursäkt, speciellt inte efter att jag kom på att jag har radio i mobilen så ingen ursäkt där heller... så det va bara upp och iväg...


Så kallt... men sååå vackert :)


Här är lite bilder på nya stora, fina arenan som de håller på att bygga i K-town... det är alltid kul o komma hem o se vilka förändringar som har hänt sen man va hemma sist...


Här ser man den gamla delen av idrottshallen, i ena hörnet... ska bli häftigt att se när allt är klart :)


Nu ska jag försöka värma tuschin med en kopp te under täcket :) kram

1 kommentar:

  1. Så härliga bilder vännen! Man får passa på att njuta när vi har ett sånt väder...fast imorse var det -14 grader. Lite för kallt för mig. Puss och kram Karin

    SvaraRadera